niedziela, 30 grudnia 2012

Przygotowania Sylwestrowe cz. II

Jak wczoraj obiecałam, miałam Wam dziś ujawnić mój strój na Sylwester. W poprzednim poście powiedziałam, że nie będę miała fikuśnego stroju, bo idę do przyjaciółki i będą tam razem ze mną cztery osoby ;).
Zakładam już jednokrotnie wcześniej na tym blogu pokazywany mój granatowy sweter z Kapphala, pod niego koszulke z Cubusa (żeby wystawał kołnieżyk i aby nie było tak nudno wokół szyi) i czarne shorty ze sklepu, którego bardzo nie lubie, ale w sumie czasem są fajne rzeczy, a chodzi mi o Orsay ;). Założę oczywiście jeszcze przezroczyste rajstopy, bo jakbym wyszła o dwunastej zero zero w nocy, aby uczcić tą wyjątkową noc fajerwerkami i Picollo, żebym nie zmarzła :p. Buty założę moje śniegowce :3 i jeszczę płaszczyk czarny, ale chyba włożę na niego jakiś rzucający się w oczy pasek, żeby nie było tak "pogrzebowo". Omnomnom... :3 Zapomniałam o dadatkach :3. Założę mnóstwo bransoletek z jakimiś koralikami i moją pandorę i taką bransoletkę z Charmsami na szczęście :3. Tak, mam swoją szczęśliwą bransoletkę :3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz