niedziela, 13 stycznia 2013

Wolny dzień... Co mam robić o.O

Dzisiejszy post będzie trochę inny od pozostałych, ponieważ zdradzę Wam co robię zazwyczaj w wolne dni takie jak dziś ;).
- W dzień wolny od szkoły spędzam zazwyczaj leniąc się :p. Budze się o średnio wczesnej porze i godzinami przesiaduję na Skype, kwejku i demotywatorach :D. Jeżeli jestem sama w domu zamawiam pizze, ponieważ musze się Wam przyznać, że moje uzdolnienia gastronomiczne są wysokie do tego stopnia, że mogę przypalić herbatę. Potem czekam 1,5 godziny az pizza do mnie dotrze, ponieważ mieszkam na rogu dwóch ulic i nikt nigdy nie może znaleźć mojego domu :p. Jak już zjem tą pizzę oglądam powtórki mojego ulubionego serialu "łowczyni duchów". Podczas jedzenia pizzy (zapomniałam wspomnieć) moje psy jedzą ze mną :D. Moja mała Lulu, która je ze mną, bo normalnie jest w domu i jest bardzo towarzyska ;D i od pewnego czasu śniadania jada ze mną jeszcze mój owczarek niemiecki Bary, który z powodu zaniku mięśni od grudnia mieszka z nami w domu. Potem znów przesiaduję na iPadzie i gram w "The Walking Dead" a potem na laptopie grając w "Minecrafta" :3. Tak wiem, nietypowe zajęcie dla dziewczyny, ale i tak bardzo to lubię :D. Hmm... Nie wiem co tu jeszcze napisać. A! I oczywiście rzez cały dzień towarzyszy mi mój telefon xD.
Chce się Wam jeszcze pochwalić, że umiem robić loki prostownicą :D. Zrobiłam je wczoraj, a właściwie już dziś (bo była 3:00). Zamieszczę w tym poście zdjęcie tych jakże pieknych loczków i odrazu przepraszam za jakość zdjęcia, bo naprawdę jakość nie jest powalająca :D.
Mam cztery podpisy na gipsie xD. Więcej się raczej nie zmieści, bo białe mam tylko przy palcach, a reszta gipsu jest niebieska, a na niej nic nie widac ;).

Mam do Was pytanie. Czy wierzycie w to, że jak spojrzysz na zegarek i dziwnym trafem będzie np. 13:13 lub 12:12 to myslisz ze ktos Cie kocha? Ja niby niebwierze, ale ostatnio jakoś bardzo często mi się przytrafiają te godziny... To musi coś znaczyć :D. Dziś ostatnią godziną, którą zobaczyłam była 19:19 :D

2 komentarze:

  1. Hah xd a jeśli można dlaczego nosisz gips ? *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sory za głupie pytanie przeczytałam poprzedni post i komy i już wiem xD Debilka ze mnie *-*

    OdpowiedzUsuń